Monday, September 22, 2014

Cerita ' Kita'

Lama tak stori mori tentang anak2
asyik2 cite pasal aku, aku dan aku lagi

ni kisah 'kita' si kenit Hajar
Umurnya 4 tahun 8 bulan
*masih gelaran adik, hihi. bongsu barangkali*




Peminat setia Anna dan Elsa (filem animasi bertajuk 'Frozen')



peminat tegar kucen
boleh tengok, pegang tak boleh
kejam tak?
# tapi aku tahu dia pegang jugak sebab kat pengasuh ada kucing nama Norman*

ni gambar wajib tengok sebelum tido
comel tak?



dan ini kucen yang selalu datang makan umah kami
pandai nih, kalau kitorang bangun lambat
dia dah panjat tembok nak ambik makanan sendiri


Orang kata bela kucing murah rezki
Aku tak mampu nak bela, bagi makan boleh lah ye
hihi


11 comments:

  1. apa bongsu nyer... Adik nak adik kan...hehehehe

    ReplyDelete
  2. Nampak susut sikit badannya Irfa....

    ReplyDelete
  3. Akak suka gak kucing, tapi selagi jadik macam org Nomad ni, belum boleh lagilah...

    ReplyDelete
  4. sedara saya, yg bongsu...dari dia kecil di panggil BABY.
    la ni dah besar panjang..umur dah 20an..still panggil BABY...hahaha..dah la lelaki !

    ReplyDelete
  5. muda lagi irfa ni ...kalau Allah kurnia rezeki lagi syukur Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  6. comey anak kucing tu... teringatkan kucing sendiri yang mungkin sudah mati....

    ReplyDelete
  7. Rugi anak tak ramai bila dah besar rasa sunyi.

    ReplyDelete
  8. bela kucing ni kena rajin.. lagi satu, kalau suka berjalan memang susah sikit. macam fai, hubby la yg bersihkan dan bagi kucing makan setiap hari. hihi...

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)