Monday, October 27, 2014

Musim Demam Sana Sini

Badan di opis, hati nun di rumah
Cinta Hati demam
Abam Cinta Hati dan Ayah Cinta Hati pun demam
huhu

Anak kawan yang satu rumah pengasuh dah masuk spital malam tadi
Sah Denggi
aduh! risaunya  


mintak letak kain basah kat mata, sebab mata kita panas katanya

Cepat baik ye sayang umie semua
Demam manja2 je tau

# mood kelaut


10 comments:

Lynn Hamzah said...

haah...musim demam sekarang nie...moga cepat sembuh yer...

Aziela said...

Kena monitor juga tu Irfa kan... Risau juga rasanya

faraherda.razalan said...

Ya Allah! Moga lekas sembuh. Risau gak ni.

Shamsiah Abdul Rahman said...

Sakit itu kifarah dosa.. gugurnya dosa-dosa kecil..
Insya'Allah.. sehari 2 lagi.. semuanya back to normal..

Kakzakie said...

Allah... risaunya bila dah kata budak yg dijaga sama pengasih kena denggi
Bagi sup ketam, jus jambu batu mana tahu boleh kebah... kesian tengok kalau dah melepek macam tu.

mamabeauty said...

semoga cepat sembuh.. denggi kurang2 seminggu demamnya.. sakit2 sendi n last tanda is rashes kuar

Zaitun said...

Mudah2an cepat sembuh. Banyak minum air dan 100plus pun elok juga.

MizzTina said...

klu anak² demam ni, mmg risau kan..moga cepat sembuh ye kalian..

Nastyna said...

alooo...get well soon dear. kat sini pun budak2 mula berhingus I myself rasa gatal2 tekak dah jugak ni, berubah musim kata orang.

Rai OurKizuna said...

Siannya kite... Get well soon dear..