Monday, October 27, 2014

Musim Demam Sana Sini

Badan di opis, hati nun di rumah
Cinta Hati demam
Abam Cinta Hati dan Ayah Cinta Hati pun demam
huhu

Anak kawan yang satu rumah pengasuh dah masuk spital malam tadi
Sah Denggi
aduh! risaunya  


mintak letak kain basah kat mata, sebab mata kita panas katanya

Cepat baik ye sayang umie semua
Demam manja2 je tau

# mood kelaut


10 comments:

  1. haah...musim demam sekarang nie...moga cepat sembuh yer...

    ReplyDelete
  2. Kena monitor juga tu Irfa kan... Risau juga rasanya

    ReplyDelete
  3. Ya Allah! Moga lekas sembuh. Risau gak ni.

    ReplyDelete
  4. Sakit itu kifarah dosa.. gugurnya dosa-dosa kecil..
    Insya'Allah.. sehari 2 lagi.. semuanya back to normal..

    ReplyDelete
  5. Allah... risaunya bila dah kata budak yg dijaga sama pengasih kena denggi
    Bagi sup ketam, jus jambu batu mana tahu boleh kebah... kesian tengok kalau dah melepek macam tu.

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh.. denggi kurang2 seminggu demamnya.. sakit2 sendi n last tanda is rashes kuar

    ReplyDelete
  7. Mudah2an cepat sembuh. Banyak minum air dan 100plus pun elok juga.

    ReplyDelete
  8. klu anak² demam ni, mmg risau kan..moga cepat sembuh ye kalian..

    ReplyDelete
  9. alooo...get well soon dear. kat sini pun budak2 mula berhingus I myself rasa gatal2 tekak dah jugak ni, berubah musim kata orang.

    ReplyDelete
  10. Siannya kite... Get well soon dear..

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)