Tuesday, November 18, 2014

14 Tahun, Yang Ada Macam2 Rasa

Salam Sayang untuk semua yang sudi singgah 

Hari ni agak istimewa bagi aku
*walaupun pepagi si abam buat umie naik darah, nantilah aku cite eh*

Tarikh 11 NOV antara tarikh istimewa dalam hidup aku
kerana pada tarikh yang sama di tahun 2000 (14 tahun yang lalu)
aku bergelar isteri kepada EnAbe

sebenarnya i is malu nak tulis yang jiwang2
so ni jelah yang mampu aku share ngan korang

pic dari google



semoga kita semua beroleh kebahagian di dunia dan akhirat
doa untuk kita semua  
aminnnnn

#14tahun dulu pada waktu ni aku tengah buat apa ye?
masih pagi lagi, mesti waktu ni kat umah tengah sibuk
maklumlah kenduri besar yang pertama bagi mak ayah

(^_^)






13 comments:

  1. happy anniversary irfa tumpang gembira dgn kebhgiaan anakanda...

    ReplyDelete
  2. selamat ulang tahun ...semoga bahagia ke jannah

    ReplyDelete
  3. Barakallahu fikum
    Semoga kasih sayang terus berkekalan hendaknya..

    ReplyDelete
  4. Semoga bahagia hingga akhir hayat..
    Happy anniversary yg ke 14...

    ReplyDelete
  5. Selamat Ulangtahun Perkahwinan to both U. Semoga kekal bahagia dan ceria selalu....! Mana kek? hehehe

    ReplyDelete
  6. HAPPY ANNIVERSARY YANG KE 14 TAHUN..SEMOGA SENTIASA BAHAGIA SAMPAI KE JANNAH..

    ReplyDelete
  7. Semoga bahagia hingga ke hujung nyawa kak!

    ReplyDelete
  8. Selamat hari ulangtahun.. moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat dan sihat selalu hendakNYA..

    ReplyDelete
  9. Happy anniversary. Semoga bahagia dunia akhirt.

    ReplyDelete
  10. laaa terlewat wish hepi anniversary..moga kkal till jannah

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)