Thursday, November 20, 2014

Kumpul Souvenir Koala From Aussie

hai korang?
dah lunch? makan apa?

heavy breakfast tadi, so lunch lite-lite je
sila percaya, tak caya sudah, lalalala

bosan sungguh dengan susun atur meja kerja
nak kemas dan susun balik tapi takde masa
tadi dah kemas dan buang yang mana tak perlu

pastu aku jumpa banyak ekor koala
nak tengok?



ayah dia, mak dia dan anak2nya 
sebenarnya sebelum ni lagi banyak
pindah opis tu ari, banyak dah yang hilang
hilang @ menghilangkan diri, itu tak pasti
# koala ni semua kengkawan yg OS ke Aussie yg bagi
aku tak pernah ke sana pun

aku ingat nak buat tema biru untuk meje kerja ni
nak tray in out kaler biru
nak semua alat tulis kaler biru
file biru
desktop n komputer biru boleh jugak ke?
# cer mintak ngan bos? dapat tak agak2nya
silap haribulan, mataku yang lebam biru, haha

okey, tahu korang yang baca pun bosan
baiiiiiiiiiiiiiii


11 comments:

  1. untunglah tak pergi tapi dapat byk serbenier

    ReplyDelete
  2. Kalau boleh hias meja ikut suka hati, senanglah. Sesetengah pejabat yang mengamalkan 5S, semuanya kena serupa seiya sekata... :)

    ReplyDelete
  3. Jangan ko pun 'naik biru' buat kerje nanti Irfa...

    ReplyDelete
  4. souvenir koala bear macam tu, mmg femes...kalau saya belikan utk family dgn kawan2 dulu, AUD10 boleh dpt 20 ekor kot...hahahaha

    ReplyDelete
  5. satu masa dulu aku byk gak kolek beruang ni..hahaha..tak penah pegi jugak

    ReplyDelete
  6. Kak zai masih simpan FM koala yang hubby beli ketika dia ke sana beberapa tahun dulu.

    ReplyDelete
  7. souvenier paling femes kot if dapat dari kengkawan yg gi Aussie.. cer pass ni minta kangaroo pulak hehe

    ReplyDelete
  8. koala tu pandai merangkak sendiri kot... keluar jalan2 cari daun buluh hihihi.

    ReplyDelete
  9. ada lgi..JM punya ada je dlm keta tu..penghias cermin...

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)