Monday, November 24, 2014

Singgah Baca Boleh, Risiko Tanggung Sendiri

Selamat Petang
dah petang baru free sikit

psttttttttttttttttttt
nak tanya
ada tak sesapa yang baca blog ni kenal aku kat alam nyata?
siapa anda?
kawan sekolah?
kawan opis?
jiran tetangga?
sedara mara?

aci kerat kelingking mesti ada yang kenal
emm, tak jadi hal
boleh je baca, dalam ni takde rahsia sulit pun

tapi kalau ada entri dalam blog ni yang 'terasa cili' sikit
aku tak bertanggungjawab ye
baca dan tetiba sentap
'eh! ni macam kata kat aku je?'
yang tu aku tak jamin ye, risiko tanggung sendiri

walaupun setiap entri yang aku post 
telah di QC (Quality Control) dengan begitu teliti
niat berblog bukan nak cari pasal
sekadar nak berkongsi cerita dan menambah kenalan
# aku cuma manusia biasa yang terkadang lalai
tanpa sedar ada hati yang terluka

okey tu je nak bagitau
.
.
.
.
.
.
.
.
daaaaaaaa



12 comments:

  1. hehe, kena QC dulu kan Irfa, mmg tak semua boleh cerita kan Irfa.. ◕‿◕

    ReplyDelete
  2. eh kita kawan sekolah tak? harap tak. hahahaha
    I pun kadang2 terfikir nak privatekannnn jer blog, walau entry takder hat menyentap, tapi sometimes u feel like... naked. u know what I meant? dah tu saper paksa berblog pun... sendiri mau, sendiri tanggung ma. hahaha

    ReplyDelete
  3. tak kot hehe.. dun worries.. siapa yang mkn cili dialah terasa pedasnya giteww

    ReplyDelete
  4. heh..heh..tu jer irfa...tulis jer posting tu tiada kena mengen dgn yg hidup r yg tlh tiada mesti fhm tu...

    ReplyDelete
  5. Kenal kat wassup jer..
    Aci tak?

    Irfa..
    Sama je kita ni..
    Kut tetiba jumpa "entry" deleted tu.. maknanya.. K.Sham dah kena tembak la tu.

    ReplyDelete
  6. hihi..
    risikonya kalo org y dikenali baca blog..

    ReplyDelete
  7. ifa..tak yah riso..u never hurt me...bos yong bapak direct nye...but very easy to communicate with..direct giler..tp yong tak ponoh simpan dlm hati pun..

    ReplyDelete
  8. Boleh x akak tak faham asbab entry ni? hehehehe...

    ReplyDelete
  9. lebih kurang...aku yang punye cerita..ko yang panas..dah kenapa...okbai.. #janganpublishhahaha

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)