Monday, March 23, 2015

Family Trip 2015:Alhamdulillah

Alhamdulillah
Kami selamat pergi dan balik dari cuti-cuti minggu lepas
13Mac berlepas dari Klia ke London
19Mac mendarat di Klia
*masih jet lag walaupun dah 5 hari balik, huhu*  


Insha Allah, akan ku kongsikan kisah kami
ada yang berminat nak tahu ke?
hehe

sambung nanti
daaaaaaaaaa


21 comments:

  1. Replies
    1. Sis Nieda..
      Insha Allah, tgh karang ayat n perah otak utk igt blik jln cite.hehe

      Delete
    2. Sis Nieda..
      Insha Allah, tgh karang ayat n perah otak utk igt blik jln cite.hehe

      Delete
  2. nak mengarang ni lah yg jenuh....huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. CV..
      Jgn jadi cam entri NZealand
      5 hari punya citer, setel dlm 1 entri
      Muntah bca.haha

      Delete
    2. CV..
      Jgn jadi cam entri NZealand
      5 hari punya citer, setel dlm 1 entri
      Muntah bca.haha

      Delete
  3. Nak tahu, ada apa-apa tak untuk saya dari London...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis Sweetie..
      Eh, bkn akak pun nk g ke?
      Hehe

      Delete
    2. Sis Sweetie..
      Eh, bkn akak pun nk g ke?
      Hehe

      Delete
  4. Citerlah bolrh tumpang tengok gambo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. NekCik...
      Insya Allah. Sy cuba karang sebaik mgkin

      Delete
    2. NekCik...
      Insya Allah. Sy cuba karang sebaik mgkin

      Delete
  5. dh selamat pulang ya irfa...seronok jln jauh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Paridah..
      Dh blik kak. Alhamdulillah, semua ok

      Delete
    2. Kak Paridah..
      Dh blik kak. Alhamdulillah, semua ok

      Delete
  6. Tumpang seronok tengok gambar.je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Erna..
      Sbb dh post semua kt fb. Tu yg lemau nk post blik kt blog. Tp kepuasan menuli, tetap di blog. Fb tu sikit je

      Delete
    2. Kak Erna..
      Sbb dh post semua kt fb. Tu yg lemau nk post blik kt blog. Tp kepuasan menuli, tetap di blog. Fb tu sikit je

      Delete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)