Sunday, December 20, 2015

Selamat Hari Lahir ke 61, AYAH

Salam Hari Minggu untuk semua
Apa xtvt hari ni?
Sepatutnya sekarang dah ke Klia sambut Mak Ayah dari Umrah
tapi flight delay 
(dalam schedule pukul 11 pagi tapi delay kul 1 tgh hari)
so lepak dulu lah, umah pun 10 minit je ke Klia
tak payah lah terkejar2, hehe

Hari ni hari istimewa untuk lelaki pertama dalam hidup aku
Hero pertama ku iaitu AYAH
Hari ni bersday ayah yang ke 61 tahun
semoga Allah memberkati sisa2 usia yang ada


TQ CikViva yang menaja kek comel ni
*harap sedap secomel rupanya*

Okey, nak bersiap ke airport
daaaaaaaa



4 comments:

  1. WAH DH PULANG UMRAH MAK N AYAH IRFA YA...SYUKUR ALHAMDULILLAH ...HAPPY BIRTHDAY UTK AYAH IRFA SEMOGA SENTIASA DIRAHMATI N DIBERKATI ALLAH DIDUNIA N AKHIRAT...

    ReplyDelete
  2. Selamat Ulangtahun buat ayahanda Irfa moga sihat sejahtera murah rezeki bahagia selamanya..

    ReplyDelete
  3. moga ayahanda Irfa sentiasa dalam lindungan Allah.. Amin
    Selamat Hari Jadi pakcik

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)