Monday, August 22, 2016

Ikan Bakar Cicah Budu

aduhai...
henpon semakin hari semakin tenat, slow cam siput
mau tidaknya, gambar ribu riban

minggu lepas kakcik tanya
'kenapa kakak dan abam ada album gambar masa kecik tapi kita takde?'
hah! apa nak jawab?

semua gambar masa kecik dia dalam henpon dan laptop
tak cuci pun lagi

hari ni sedikit free, baby kepenatan semalam tawaf ioi mall
tu yang hari ni tido lama
cecepat transfer gambar2 ke laptop
buat album setiap kejadian
kalau rajin nanti gi cuci, huhu

sesambil tengok gambar lama, terlintas gambar ni
Ike Bakar Cicoh Budu
alahai, lapar tetiba



menu kampung macam ni memang bahaya bagi bot-bot kecil
harus diet pun tenggelam ke laut dalam
haha

5 comments:

Ann Ishak said...

tang budu tu yang 'mahal' hihihihi

Nizam.Ariff said...

First time makan aritu....sedap! Ingatkan ikan cicah dgn air asam je...

paridah said...

sedapnya makan nasi lauk ikan bakar cicah budu n ada ulam sikit...perah limau nipis xsedar hbs nasi seperiuk

idzwa kamaruddin said...

hok aloh...tak reti makan budu nie..hehehe..

ZULHILMI TEMPOYAK said...

haaaa....ni semua slh entry ni. lapo lak ni. tp kami ni x mkn budu. hehehe