Friday, August 19, 2016

Baby Aisha: Sudah 7 Bulan Umurnya



Alhamdulillah, pejam celik pejam celik
 sudah 7 bulan 28 hari umurnya
dia lah penyeri family kecik kami

kakak, abam, kakcik balik je sekolah terus terkam dia
si ayah balik lewat macam mana pun mesti belek dia
kalau OS pun mesti wsap nak tengok gambar dia

- dah pandai merangkak
- berdiri pun dah tegap tapi masih kena berpaut
- kena perhati je sebab dia selalu buat aksi lepaskan tangan
- kena monitor kalau tiba2 dia diam membelek sebab suka mengutip
- bila kutip, laju je masuk mulut
- dah start makan bubur
- masih menyusu badan sepenuhnya, moga cukup sampai 2 tahun
- dah muncul sebatang gigi susu (bawah)
- paling suka dengan kertas dan buku (lepas tu masuk mulut)

 semoga membesar dengan baik cikebom Aisha
kami sayang kamu


5 comments:

  1. COMELNYA AISHA SKJP JE DH 7 BULAN...KAT RUMAH ADA JUGA BABY KECIK BARU 40 HARI CUCU KE 4

    ReplyDelete
  2. Wahh..7 bulan dah tegap berdiri..cpt berjalan nanti..

    ReplyDelete
  3. bagus bagus

    iduk lagi blog

    ReplyDelete
  4. Seronoknya tengok telatah anak-anak terutama pada usia begini. Semoga Aisha akan membesar menjadi anak yang solehah.

    ReplyDelete
  5. comelnye dia.....comel sangat sangat.....sekejap je kan masa berlalu....

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)