Friday, December 19, 2014

Potluck Di Pagi Jumaat

Salam Jumaat
petang semalam, member kata nak wat potluck pagi ni
so ada yang offer bawak itu ini

dan ini adalah hasilnya 


nasi lemak tu bersize chomel, sekali hadap 2 bungkus
tapi aku tak makan, sebab semalam dah makan nasi lemak


lontong ni giler sedap, 2x tambah

taknak tahu aku bawak apa?
cer teka
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaaaaaa



kagum tak?
#gigih bangun awal 15 minit dari biasa sebab nak goreng telur mata kobau nih
mercik2 minyak, sib baik tak kena muka, huhu
diorang pesan, telur kuning jangan garing sangat
kalau boleh nak yang goyang2
eh, mana mau nya bergoyang jam 6 pagi, ngantuk lagi tuh 

okey, nak gi cuci mata kat terminal jap
maklum lah breaktime 2 jam, hehe




6 comments:

  1. Amalan potluck memang menyeronokkan. Makan ramai2 dengan macam2 makanan.

    ReplyDelete
  2. Alama...lontong tu memang nampak sedap la....

    ReplyDelete
  3. oo...igt nak bawak telur rebus smalam...

    ReplyDelete
  4. Bestnya kalau dpt macam ni selalu
    Semua sepakat dapatlah makan sedap dan puaslah makan.

    ReplyDelete
  5. WAH BESTNYA MKN RAMAI2 ANEKA JENISNYA...

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)