Wednesday, May 16, 2012

Rita Rudaini..Cantiknya Dia Bertudung



lupakan 'kisah sensasi' dia.aku tak nak komen pasal tu.tapi yang buat aku tertarik sangat sampai letak kat blog ni ialah dia sangat cantik pakai tudung.

kan?

macam mak aku kata la 'orang cantik,pakai selimut pun lawa'.

16 comments:

Sherwieyna Muzzawer said...

memang nampak cantik..;D

Aidah said...

Ha ah memang lawa. Tapi lagi lawa lagi lah pulak kena tutup. Semoga Allah bukakan hatinya untuk terus bertudung.

aNIe said...

Memang cantik sgt kan

Ayu said...

Rita ni memang manis orangnya. Bertuah, Allah kurniakan wajah (& body) yang menawan :)

NenetPenne (NP) said...

betul cantik..
tulah pakai kain 'sebar' mcm nak pi sawah pun cantik kalau orangnya memang dah cantik...

Liz Rohaizat said...

semoga Allah memberi hidayah untuk dia pakai tudung secara tetap. cantik!

Nida said...

Moga-moga selamanya beliau begini... amin

Pok Amai-Amai said...

A`ah. Cantik. Aku doakan terbuka hati dia utk terus berhijab. Comel je....

oren said...

org cantik, apaki tudung saji pon cantik..muahaha..

Anamarza said...

Betul tu kalau memang cantik pakai sarung guni pun still nampak cantik juga

kakcik said...

Memang cantik. :)

Rai said...

manisnya..agak2 kalau aku pakai selimut lawa tak..hahaha..baik ko jangan jawab! hahaha...

kakchik@ella said...

suka lah kata-kata 'Mak Irfa tu' hehehe

IBU GEBU said...

suka sangat dgn kata2 mak tu...

Min Aina Ila Aina said...

Hai, saja singgah. Rita lebih cantik bila bertudung.

Salam Hijrah said...

semoga terus mendapat taufik dan hidayah...