Skip to main content

Ceria...Tapi Bukan Astro Ceria



gambar dari sini

SALAM JUMAAT untuk semua.semoga ceria-ceria selalu ye..lupakan entri jiwa kacau semalam.tarik nafas dan bertenang..semua masalah ada jalan penyelesaian.walaupun masalah aku semalam masih belum nampak jalan penyelesaian,aku cuba fikir positif.kalau benda ni berlarutan aku juga ada cara untuk mempertahankan diri aku..so wait n see :).jangan biarkan diri anda di selubungi masalah.

sekejap sungguh masa berlalu.hari ni dah jumaat..kadang-kadang aku rasa tak cukup 24jam sehari.2 hari cuti sabtu ahad..macam-macam benda nak buat.

tapi bagus juga masa cepat berlalu..sebab




nak tahu kenapa?





betul nak tahu ni?










24hb (minggu depan la kan)









kakak balik sini..yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,cuti sekolah 2 minggu.tak sabar rasanya.okeylah..nak buat keje.bai

Comments

mummY daniSha said…
wahhhh cuti sekolah,mak yg hepi heheheee..sy pun suke kalau anak cuti sekolah hehee...
pB said…
dalam masa seminggu , macam-macam boleh berlaku ...

kita doakan agar apa yang kita rancang dapat dilaksanakan dengan sebaik-baiknya


insyaallah , sabtu depan , me balik kampung ...
Unknown said…
betul la..
kadang2 rasa nak curi2 tidur pun tak sempat..
saya yang tak kerja nipun rasa cepat apa lagi orang yang sibuk kerja tu..
tapi bagus jugak cepat sebab cepat sikit kita mencapai sesuatu yang kita nak..:)
Aidah said…
Ada jugak sesuatu gembira yang nak dinanti ya. Nak pergi bercuti ke mana nanti, Irfa?
Irfa said…
MUMMY DANISHA...
lagi best bila cuti sekolah,mak ayah juga diberi cuti :)
Irfa said…
KAKPB..
ye betul
kalau tak,takkan ada pepatah 'manusia hanya merancang.Allah jua yang menentukan'.

semoga apa yang dirancang menjadi kenyataan.Insya Allah
Irfa said…
DIANA..
kan?
balik umah dah penat.baru tengok anak 3jam dah nak masuk tido
esok ulang lagi rutin sama sampaila jumaat
sabtu ahad dapatlah rehat sikit..tpi masa tu keje umah pun kena buat jugak..bukan merungut tapi kdg2 rasa mcm buat benda sama yang berulang-ulang.

mcm awak kata..bila hari cepat berlalu,yg ditunggu pun cepat jugak datang ;)
Irfa said…
KAK AIDAH..
ada jugak merancang tapi belum dapat kata putus
dah konfem baru boleh citer ;)
Kakzakie Purvit said…
Kalau nak bercuti memang tak sabar menanti hari berlalu cepat...
emarieys said…
pasti sangat teruja dan seronoknya
Mulan said…
yey yeyyyy... mesti seronok anak2 ada semua nanti masa cuti sekolah kan..
ct n honey said…
bila cuti sekolah semua anak ddk asrama balik,meriah lah rumah nanti
zino said…
selamat berhujung minggu..
paridah said…
Masa sgt pntas berlalu bagai air mengalir laju xtrkjar dek kita irfa...
Mak Wardah said…
Bukan Irfa aje, akakpun sama.
Dinas Aldi said…
Bila jiwa kacau, nak jugak diluahkan. Akak pun selalu gak mengalami masalah gitu. Nak buat keja kita tapi tak boleh sebab dok menunggu dia buat bahagian dia. Tunggu dan tunggu dan tunggu..bengang la heh.
Unknown said…
salam ziarah...akak pun happy gak anak nak blk dari asrama minggu depan..tapi nanti riuh rendah aaa kat umah
akak pun layan miss ajumma..boleh ambil iktibar kan ceta ni
Irfa said…
KAK ZAKIE..
cuti2 duk umah je pun
tapi sebab si kakak balik sini..tu yg buat umienya tak sabar
Irfa said…
MAMA EMA..
semestinya ;)
Irfa said…
MULAN..
si abang dah tak sabar tunggu kakak balik
banyak benda dia rancang nak buat dgn kakak
Irfa said…
CT n HONEY..
lagi best kalau mak ayah juga dapat cuti bila time cuti skolah ;)
Irfa said…
ABAH ZINO..
sama2lah kita
Irfa said…
KAK PARIDAH..
lagi dikejar lagi laju dia lari :)
Irfa said…
MAK WARDAH..
semua mak-mak macam tu la agaknya
Irfa said…
KAK DINAS..
mmg sakit hati
nanti org kata kita pulak yg tak buat keje.
sedangkan kita masih tertunggu2 org lain selesaikan bghn dia
ikut hati..nak je tolong tapi melampau la pulak kan
keje dia,biarlah dia buat
Irfa said…
KAK INA..
sudah tentu riuh rendah dgn suara mereka
miss ajumma tu ada banyak betulnya
w,pun sedikit melampau..ada lagi ke manusia baik dan lurus mcm tu
tak sabar tunggu dia bertukar jd lawa ;)

Popular posts from this blog

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')