Monday, October 8, 2012

Menipu Je Kerjanya

tengok ni..


aku dapat ni dalam emel pejabat.ada je cara diorang nak menipu.kali ni pakai nama Hong Leong Bank.ini bukan kali pertama..dah banyak kali dan macam2 bank.Cimb ada,Maybank pun ada,Bank Islam pun ada jugak.tapi cuba korang peratikan alamat emel tu..from admin@hongleong tapi alamat emel:angwy6@missouri.edu.

eh!edu bukan untuk 'education' ke?kalau dari bank patut tulis 'banking' la kan?maaf aku bukan bijak sangat tapi xdelah bodoh pun.

semak betul dengan emel sampah ni.patutkah aku report pada bank berkenaan?diorang,maksud aku.. bank berkenaan tahu ke tak tentang aktiviti penipuan ni?

4 comments:

Cik Eka said...

samela..eka pun ada dapat..

ada sekali tu

matbank2u.com

dorang memang ingat kita ni bodoh sangat ke apa..

rasanya kalau ada emel2 camni,terus report pada pihak bank berkenaan

Acik Erna said...

assalam dik bukan email je..sms pun ada terima

Rai Ourkizuna said...

tu pun ada yang tertipu jugak.. haihhh..

Norhaizan hakim said...

sekarang memang ramai yg menjadikan menipu org tu kerjaya profesional..duduk depan lap top jer dah buleh kaya!