Wednesday, August 28, 2013

( . ) titik je

penah tak korang rasa macam ni

taknak buat apa2
taknak fikir apa2

nak duduk diam je
biarkan hari berlalu seperti air di kali

sekian


20 comments:

JunAina said...

Rasa nak ambik bantal dan zzzz...selalulah.

Mood kelaut.

Qashmere said...

PERNAH!! IAITU HARI INI. SEKARANG. RASA NAK TIDOOOOOOO

aizamia3 said...

oh.. tu biasanya dalam keadaan keletihan teramat.. tapi tak pernahnya berjaya..

Rai Ourkizuna said...

sangat inginnnn...!!

Norhaizan hakim said...

Pernah, tapi tetap teringat urusan rumahtangga yg tak pernah ada titik!

Amoi Farah said...

Pernah....

Kayna said...

Pernah. Lagi2 bila tengah rasa takde mud.

Kakzakie said...

Tapi itulah kadang nak macam tu tapi minda kita tak bolehlah pulak kan..

||aLeaSaRa|| said...

pernah..selalu....tak terkira dengan jari huhu.....

lienda said...

pernah...taknak buat ape ape,tapi bila tak buat ape ape,dok pikir la plak nak buat ape....

Queenie said...

selaluuuuuu...........haha

Kak Nik Ja said...

pernah..tapi tak ade sedetik waktu pun kNJ boleh sebegitu..huhu...kerja yg tak kesudahan!

Daddy Ziyyad said...

Tak pernah.
Tak nak buat apa apa tu, pernah terfikir.
Tapi tak nak fikir tu tak pernah...dan jangan dibuat..hahahaha..Sebab setiap saat kita harus berfikir..:)

m.u.l.a.n said...

pernah rasa tapi tak boleh sbb ada je benda nak kena buat...

Arisha Hoon said...

perasaan ini peronoh dtg biler lg seminggu nak nampak 'bulan mengambang'..hee..irfa tgh bulan mengambang ke?

t.a.t.a said...

Pun tak pernah. Taknak fikir apa-apa tu sebenarnya orang yang dah mati aje tak fikir apa-apa. Kita yang hidup ni sebenarnya setiap saat berfikir. Even tidur pun kadangkala kita berfikir.

Tapi kalau malas nak buat apa-apa waktu itu, pernah juga la berlaku. Even nak balik rumah pun rasa malas. Nak duduk aje di office, tapi masa tu tak bawa persalinan apa, tu yg kena balik juga tu.

mama maman aka yana said...

ada jew.. hahaha

tp jenis xreti dok diam.. diam sekejap je la.. kompom nak kena buat jugak apa2 benda sekalipun.. Kiki

anaa said...

titik takde la Irfa, tapi komaa selaluu. hihi...pause kejap..

Aisy Nasiha said...

penah.... rasa macam ni bila tensen mengajar kelas nakal empat waktu sehari... rasa nak lari je....

Aisy Nasiha said...

apa masalah ni ? jangan tensen ye... banyakkan zikir, semoga semua dimudahkan