Wednesday, August 28, 2013

( . ) titik je

penah tak korang rasa macam ni

taknak buat apa2
taknak fikir apa2

nak duduk diam je
biarkan hari berlalu seperti air di kali

sekian


20 comments:

  1. Rasa nak ambik bantal dan zzzz...selalulah.

    Mood kelaut.

    ReplyDelete
  2. PERNAH!! IAITU HARI INI. SEKARANG. RASA NAK TIDOOOOOOO

    ReplyDelete
  3. oh.. tu biasanya dalam keadaan keletihan teramat.. tapi tak pernahnya berjaya..

    ReplyDelete
  4. Pernah, tapi tetap teringat urusan rumahtangga yg tak pernah ada titik!

    ReplyDelete
  5. Pernah. Lagi2 bila tengah rasa takde mud.

    ReplyDelete
  6. Tapi itulah kadang nak macam tu tapi minda kita tak bolehlah pulak kan..

    ReplyDelete
  7. pernah..selalu....tak terkira dengan jari huhu.....

    ReplyDelete
  8. pernah...taknak buat ape ape,tapi bila tak buat ape ape,dok pikir la plak nak buat ape....

    ReplyDelete
  9. pernah..tapi tak ade sedetik waktu pun kNJ boleh sebegitu..huhu...kerja yg tak kesudahan!

    ReplyDelete
  10. Tak pernah.
    Tak nak buat apa apa tu, pernah terfikir.
    Tapi tak nak fikir tu tak pernah...dan jangan dibuat..hahahaha..Sebab setiap saat kita harus berfikir..:)

    ReplyDelete
  11. pernah rasa tapi tak boleh sbb ada je benda nak kena buat...

    ReplyDelete
  12. perasaan ini peronoh dtg biler lg seminggu nak nampak 'bulan mengambang'..hee..irfa tgh bulan mengambang ke?

    ReplyDelete
  13. Pun tak pernah. Taknak fikir apa-apa tu sebenarnya orang yang dah mati aje tak fikir apa-apa. Kita yang hidup ni sebenarnya setiap saat berfikir. Even tidur pun kadangkala kita berfikir.

    Tapi kalau malas nak buat apa-apa waktu itu, pernah juga la berlaku. Even nak balik rumah pun rasa malas. Nak duduk aje di office, tapi masa tu tak bawa persalinan apa, tu yg kena balik juga tu.

    ReplyDelete
  14. ada jew.. hahaha

    tp jenis xreti dok diam.. diam sekejap je la.. kompom nak kena buat jugak apa2 benda sekalipun.. Kiki

    ReplyDelete
  15. titik takde la Irfa, tapi komaa selaluu. hihi...pause kejap..

    ReplyDelete
  16. penah.... rasa macam ni bila tensen mengajar kelas nakal empat waktu sehari... rasa nak lari je....

    ReplyDelete
  17. apa masalah ni ? jangan tensen ye... banyakkan zikir, semoga semua dimudahkan

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)