Tuesday, February 4, 2014

8.30 am to 5.30 pm

bzzzzzzz
masuk opis jam 8.10
pung pang pung pang
tengok jam dah jam 5.00 petang

alahai, kejap sungguh masa berlalu

balik dulu lah ye
esok2 lah kita bercerita ye 
Insha Allah


8 comments:

  1. 8 jam kat opis mmg rasa sekejap je kan...tambah kalau time byk keja..nk ke tandas pun tak sempat..eh ye ke heee

    ReplyDelete
  2. buzy sungguh sunggu lah tu sampai xsedar kan hehe..cheery pun selalu mcm tu

    ReplyDelete
  3. pung pang pung pang siap satu entry..hehheh
    cepat sungguh masa berlalu sekarang

    ReplyDelete
  4. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. Amboi syoknya dia keje sampai tak sedar masa hehe.

    ReplyDelete
  6. Macam masak pulak ye kak bunyi pung pang pung pang tu.

    ReplyDelete
  7. seronoknya kalau aku dapat macam ko.. aku tengok jam baru pukul 12.. tengok lagi baru 1230.. tengok lagi baru 1245.. bila nak pukul 6 wehhhh.. hahaha..

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)