Tuesday, February 4, 2014

8.30 am to 5.30 pm

bzzzzzzz
masuk opis jam 8.10
pung pang pung pang
tengok jam dah jam 5.00 petang

alahai, kejap sungguh masa berlalu

balik dulu lah ye
esok2 lah kita bercerita ye 
Insha Allah


8 comments:

Jari Manis said...

8 jam kat opis mmg rasa sekejap je kan...tambah kalau time byk keja..nk ke tandas pun tak sempat..eh ye ke heee

MOKCIK AZWA said...

Happy belated birthday Irfa..

ct cheery said...

buzy sungguh sunggu lah tu sampai xsedar kan hehe..cheery pun selalu mcm tu

Nieda ramly said...

pung pang pung pang siap satu entry..hehheh
cepat sungguh masa berlalu sekarang

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

dekdaa said...

Amboi syoknya dia keje sampai tak sedar masa hehe.

t.a.t.a said...

Macam masak pulak ye kak bunyi pung pang pung pang tu.

Rai Ourkizuna said...

seronoknya kalau aku dapat macam ko.. aku tengok jam baru pukul 12.. tengok lagi baru 1230.. tengok lagi baru 1245.. bila nak pukul 6 wehhhh.. hahaha..