Tuesday, April 11, 2017

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah


Assalamualaikum dan Selamat Pagi
ada lagi ke yang singgah sini?
hahaha
macam takde je

Takpelah, sapu sawang kejap
* mana penyapu ni? penyapu pun dah hilang kot sebab lama tak guna*

 Didoakan semua sahabat blogger yang singgah sini dipermudahkan segala urusan dan dimurahkan rezeki sama ada yang bekerja atau yang berniaga
Aminnnn

Pagi ni seperti biasa, syukur masih diberi kesempatan bernafas dimuka bumi ini
Dapat tengok anak-anak bersiap ke sekolah
Dapat siapkan mereka sarapan walaupun simple amat
Tapi pinggan tetap licin, hehe
Pinggan licin petanda sedap lah kot

Dah lama tak singgah blog kengkawan
Masih ada yang aktif @ bersawang macam aku jugak?

Sebenarnya banyak nak tulis, sebagai kenangan 
takde yang singgah @ komen pun takpe lah

Emm harap penyakit M ni cepat lah hilang
okbai


No comments: