Skip to main content

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah


Assalamualaikum dan Selamat Pagi
ada lagi ke yang singgah sini?
hahaha
macam takde je

Takpelah, sapu sawang kejap
* mana penyapu ni? penyapu pun dah hilang kot sebab lama tak guna*

 Didoakan semua sahabat blogger yang singgah sini dipermudahkan segala urusan dan dimurahkan rezeki sama ada yang bekerja atau yang berniaga
Aminnnn

Pagi ni seperti biasa, syukur masih diberi kesempatan bernafas dimuka bumi ini
Dapat tengok anak-anak bersiap ke sekolah
Dapat siapkan mereka sarapan walaupun simple amat
Tapi pinggan tetap licin, hehe
Pinggan licin petanda sedap lah kot

Dah lama tak singgah blog kengkawan
Masih ada yang aktif @ bersawang macam aku jugak?

Sebenarnya banyak nak tulis, sebagai kenangan 
takde yang singgah @ komen pun takpe lah

Emm harap penyakit M ni cepat lah hilang
okbai


Comments

Nieda Ramly said…
assalamualaikum irfa . akak singgah sini
Izwa Kamaruddin said…
Ade ade..saya ade je ni ;)
paridah said…
WAH BERSARAPAN ROTI BAKAR SEDAP N MENGENYANGKA TU
HeNRieTTa JoSe said…
yummy...naseb baik dh sarapan...hehehe...selamat menyapu sawang...rietta pown sama gak bersawang....hehehe...
~adeQ~ said…
malas tulis, tapi takde butang LIKE. hehehe...saya pun dah lama tak menulis di blog kak.
wani said…
wohh mereka mengupdate blog pulakkk,,,,blog kami dah bersawang dahh hihu...
Puteri Satu said…
amiin.... sedap pulak nampak roti telur tu.. puasa2 gini..hehhehe...
E'in said…
sedapnye roti telur tu.. e'in suke.. :)
zana-norzana said…
Assalamualaikum Irfa........... Sama lah kita bila virus "M" menyerang.

Nizam.Ariff said…
Jadikan blog spt diari pun idea yg bagus gak....
kesoma rai said…
sama lah kita.. aku pun tetiba menyapu sawang kat blog ni..
Nora Karim said…
Saya singgah.. hehehe saya pun kadang-kadang mood blogging ke laut.. banyak nak share tapi bila pergi balik amik anak, kemas rumah... masak semua dah tak larat nak fikir ke blog. Laptop pun dah minta nyawa.. lagi la payah nak blog.. huhuhu
ct cheery said…
Boleh tak nengok roti tu pun terliur.... Hahaha 😂

Popular posts from this blog

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')