Thursday, March 1, 2012

Hobi Baca Katalog

Aku ingat perangai aku yang suka belek katalog sebelum tido (selalunya katalog Cosway,Tupperware @ pamphlets pasaraya) dah menurun kat kenit.aku suka tengok gambar-gambar yang cantik dalam katalog.cer korang tengok ni..





sambil menelaah tu mulut cot cet cot cet 'nak tu..nak tu'..selalunya makanan @ minuman yogurt la yang dia tunjuk.selagi tak cakap 'okey' selagi itu lah dia mintak.lepas aku cakap dia pun akan ulang apa aku cakap 'key'..'o' sudah hilang.suka dengar dia sebut 'key' dengan suara comel dia.

suka baca katalog.korang pun ada perangai camtu jugak ker?

11 comments:

  1. sama lah dgn kzue..suka belik2 katalog kononnya nak beli ni beli tu bila sudah sampai kat pasaraya lain lak yg dibelinya.

    wah si kenit tu dah ada gaya ibu dia...:)

    ReplyDelete
  2. kat meja akak banyak katalog nih,nak ke...oppssss sory banyak dah expired !

    ReplyDelete
  3. aku pun suka...lepas tu berangan!!..haha.

    ReplyDelete
  4. KAK ZUE..
    samalah sy pun.siap tanda ngan marker nanti nak beli..masuk pasaraya,
    katalog pun hilang :)balik umah bukak plastik..lain barang yg dibeli.

    DEE-DEE..
    takpe..itu tanda kita manusia normal
    hehe

    ReplyDelete
  5. KAK LIENDA..
    akak tu bukan setakat suka tengok tapi suka simpan sekali.trutama katalog Avon.hehe

    LIENANILAZ..
    berangan sambil letak tangan atas dahi.sambil2 jeling purse

    KAK AZWA..
    kita serupa ;)

    ReplyDelete
  6. Akak pun sama. Suka jamu mata lepas tu berangan nak beli itu ini. Tapi suami akak tak nak layan cakap okey pun, dia diaaaam je. Huhuhu.

    ReplyDelete
  7. wah...bagus ni, boleh anak beranak buat homework sebelum keluar shopping ni. saya belek katalog sekali je

    ReplyDelete
  8. salam kenal...

    hihihi.. sy lah tu suka baca katalog.. skrg anak un dah join sama...

    ReplyDelete
  9. KAK AIDAH..
    en abang dah jawab OK dalam hati.tu psl akak tak dengar ;)

    ANN ISHAK..
    belek katalog sementara tunggu mata ngantuk :)

    MASYA..
    cari idea apa yang patut beli.tapi masuk kedai dah jd rambang mata..

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)