Tuesday, June 26, 2012

Sms Yang Membawa Padah

aku dapat ni dalam emel.reaksi pertama terus
'eh!biar betul.macam tak caya je'

sebabnya..aku adalah pengguna henpon yang lebih suka bersms dari ber koling-koling.aku ngan cik abe pun suka sms kecuali kalau benda urgent yang memerlukan jawapan dengan kadar segera.haruslah kena call jugak kan..

kalau takat nak bagitau yang petang balik keje dah sampai umah ke belum @ saja-saja nak gediks-gediks kami sms je ;) *malu*



cam tak caye kan?
pasni nak call terus la..konfem bil melambung

pesanan khidmat masyarakat:jangan bersms semasa memandu

10 comments:

Rai said...

sms sambil baring baru terbaik..kan kan..haha..

~ yus ~ said...

rasanya kalau kita bersms dengan suami tu takdelah banyak mana irfa, yang penting je pun. Ni untk muda mudi yang boleh kata 24 jam bersms tu, dalam toilet pun masih pegang telefon kadang tu, tu yang boleh membahayakan kesihatan tu kot. Sakit semua urat belakang ya tak?

Kita yuang tengok pun sakit mata, asyik berkepit je dengan hp dia bersms, mau tak dapat penyakit....hehe.

Apa pun penyakit tu datang dari Allah jua, kita jangan mintak kan, mana boleh di hindar, baik kita berusaha ke arah itu kan...

aiseyy,sorry irfa tetiba terpanjang pulak komennya....

NenetPenne (NP) said...

tapi kadang2 buat jugak sms masa memandu...
dulu.. dont drink and drive
sekarang.. dont drink, eat and texting while driving...
masa hadapan... tak tahulah cemana kan..

Irfa said...

RAI..
hah..boleh jugak buat camtu ;)

Irfa said...

KAK YUS..
betul tu
kita suami isteri sms hanya yg penting2 dan nak sampaikan pesanan je
bebudak remaja ni yg siang malam berkepit ngan hp
mmg naik rimas kita menengoknya pun

sy suka baca komen yg panjang2..hehe

Irfa said...

NET..
ala saya pun..pandai pesan kat orang
tapi sendiri pun buat juga...
hehe

kakcik said...

Kalau ikut kakcik, kakcik lebih suka buat/terima penggilan. Sebabnya, kakcik adalah rabun - susah nak menaip di skrin kecik. :)

m.u.l.a.n said...

kalo call mmg meleret2 la cakapnya... sms pon kadang lama jgk.. macam tak abis2 nak cakap.. hehe..

Irfa said...

KAKCIK..
tapi saya laju kalau sms so tak jadi hal..sambil berjalan mata pandang kat tpt lain pun boleh sms tapi menaip tak selaju itu..hahahhaa

Irfa said...

M.U.L.A.N..
kdg2 call nak cakap benda lain tp tercakap menda lain
sms pula bahaya kalau dibaca salah intonasi oleh si penerima
boleh jadi kes sentap :)