Friday, January 30, 2015

Bos Mesti Pakai Kot dan Perut Boroi

dah baca post Seketeri Mesti Seksi kan?
seperti yang di janjikan, ini sambungannya

jemput baca entri takde idea, hahaha


sejak kecik, bos pada fikiran aku mesti camni

- pakai kot tak kiralah siang ke malam
- perut boroi, tak boroi tak bos lah kan
- naik keta besar
- main golf
- asik cakap kat telefon dengan Mr Wong, Dato dan Tan Sri
- kalau borak, mesti bisnes juta-juta, ribu riban tak main lah
- bos mesti ada affair dengan seketeri, huhu (sekali lagi salahkan drama tv)

okey, itu je kot?
ker ada lagi

bos korang camner?
bos aku pompuan, hihi

(^_^)


6 comments:

  1. boss sVs, best in the world. Alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. Perut mesti boroi yang tak tahan tu... :)

    ReplyDelete
  3. Kakak ni secretary tau dik. Tapi kakak berjubah selalu tau tak adanya seksi
    Itu drama adalah. Boss kakak pulak perut lagi kecik dari perut kakak haha...

    ReplyDelete
  4. Penangan drama lah ni? Pramugari pun ingat mesti macam tu kan? Cantik, tinggi. Padahal tak semua.

    ReplyDelete
  5. ada yang baik n ada gaks yg mcm tu..

    ReplyDelete
  6. bos pompuan emo lebih...krikkrikkrik...

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)