Tuesday, August 23, 2016

Genap Setahun, Rindu Itu Datang Bertandang



Sekarang August 2016
genap sudah setahun berlalu aku meninggalkan dunia pekerjaan
tengok gambar ni balik, ada rindu bertandang

rindu pada meja ini ( wujud lagi kah? siapa duduk situ sekarang)

rindu pada kengkawan
adakah mereka masih ingat pada aku?

tapi hidup mesti diteruskan
tak gitu?

apapun aku suka kehidupan aku sekarang
uruskan anak-anak
uruskan rumahtangga
bahagia itu datangnya dari hati
kalau tak dapat apa kita mahu
bersyukurlah dengan apa yang kita ada
betul tak?

okey.. nak keluar kejap, ada urusan
( percubaan untuk update blog setiap hari)

daaaaaaa

3 comments:

  1. duduk di rumah pun sama sibuk dengan dunia kerja kan, malahan rasanya dekat rumah lagi busy kot :)

    ReplyDelete
  2. Irf..Nany faham perasaan tu. Same here...and totally agreed with you. Bahagia tuh dari hati. Tenang dan mendamaikan. So far, Nany enjoy dah jadi homemaker. Sibuk memang sibuk tambah lagi bila husband tader di sisi selalu. Tetap bersyukur sebab tau ade org yg laaaagiiiiii susah nak besarkan anak-anak. Take care Irfa...kalau sunyi, update jer blog...kawan2 blogger kan ramai. :)

    ReplyDelete
  3. duduk rumah lagi letih..kan?/walau pun boleh baring ikut suka bila kita nak tapi ada masa2 nya rasa nak lari keluar dan menjerit.terutamanya time anak bergadh..hahah

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)