Wednesday, June 27, 2012

Gaya Duduk Yang Vogue,Katanya

Okey..hari ni lambat sikit bersiaran,(macam keje DjRadio lak..) tadi ke 'tempat simpan duit hari tua' ala..yang urusan tak selesai minggu lepas tu.Alhamdulillah,dengan izin Allah urusan berjalan lancar dan kami antara pelanggan paling awal sampai.belum ramai orang datang lagi so senyum staff kaunter tu masih berkembang bak bunga kembang pagi.petang sikit mungkin senyuman itu dah kuncup kot.sori gurau je..korang takde sedara keje kat situ kan?

aku gembira juga bila 'kotak yang hilang' semalam dah pun dijumpai.pelik tapi benar,kotak tu depan mata je semalam tapi aku tak nampak.mungkin 'pandangan ditutup' semalam kot.

okey..lagi info nak kongsi ihsan dari emel.pun baru tahu jugak.boleh?selalu jugak buat macam ni..konon rasa cantik sangat la duduk gaya silang kaki macam ni.tapi tak tahu pun kesan jangka panjangnya tidak elok.huhu.aku janji tak buat lagi akan datang





korang tahu tak?kalau dah tahu bagus..ini info untuk yang baru tahu macam aku..seram gak tengok gambar ni kan?

4 comments:

-Sara- said...

oo tak elok duk gitu rupenye..patutla saya selalu skt belakang..hehe

mummY daniSha said...

selalu yg kanan...kdg2je yg kiri hehe

Nieda said...

Tq for the info . Baru tau tak elok ingat ke gaya cun hahaha

happyichigo♥ said...

thanks for sharing..
nasib baik saya memang tak suka duduk silang kaki sebegini..ada nampak bossy...klu naik lrt, saya benci tgk org silang kaki nyusahkan org yang berdiri di depannya...oh tibe2 jadi tempat luah perasaan disini...hikhik