Thursday, December 27, 2012

Selamat Berjuang Sayang

ayat tak agak2 tu :)

jam 11 pagi tadi kakak 'terbang' pulang ke kampung
ditemani makcheq aka cikviva
maklumlah umie dah ketandusan cuti
langsung tak berbaki
kalau tidak haruslah umie yang hantar kakak balik
maafkan umie ye sayang

wajah yang pasti dirindui oleh umie,ayah,abam dan adik

kakak bersama 'makcheq'
Insya Allah,ada cuti kita jumpa lagi

Selamat Berjuang ye sayang
2013 adalah tahun ke2 kakak berjauhan dari kami
dalam dunia 'segalanya dihujung jari' ni
tak terasa jauh pun
setiap malam dengar suara dicuping telinga
walaupun duduknya beribu batu
tak gitu?

11 comments:

4feet8 said...

wah..kemana terbang ni?

lienda said...

jauh dimata dekat dihati

Irfa said...

#4feet8..
dekat je,50 minit terbang
naik keta 7 jam..hehe
destinasi Kelantan

#lienda..
setahun je lagi..x lama dah pun
anggap jelah duk asrama
(malam2 lap air mata sbb rindu)

makchaq said...

Rasanya mama yang kena lebih tabah ni.. kakak nampak dah ok..

Tak pe... kakak pun dalam jagaan orang tersayang..

Lynn Hamzah said...

mesti maknya rindu sakan nie nanti...huhuhu...

Rumah Kuning said...

manis kakak tu ikut rupa umi ke ayah? hehehe

bangsawan nilai said...

wp aku x fhm kenapa kakak sekolah di kampung tapi aku pasti ada sebab (dan hikmah)di sebaliknya.

bertabahlah irfa ya....sob sob

Anna said...

Jauh rindu2an...dia pun akan lebih menghargai ayah dan bondanya...semoga dia baik2 jer kat sana..lagpun dia dijaga org yg dekat dan disayangi...

azieazah said...

All the best to anak dara kesayangan...!

chekmud said...

selmt blk kg lenpan jenut...

Ema Blog said...

kaka tinggal dgn nenek ke?