Tuesday, April 2, 2013

Ubat Apa?Sakit Apa?


korang panggil ni apa?

- dawai kokot ?
- bullet ?
- ubat staple ?

tadi ada staff mintak dengan aku

 'kak.ada ubat staple tak?'

aku jawab 
'kenapa,dia demam ke?'

okey tak lawak
dah gi buat keje
^_^


14 comments:

Ratu Hatiku said...

hihihihi...

Ibu Khalish n Ilhan said...

haha..dulu pernah buat lawak camni akhirnya kena baling dengan kotak tisu dgn kwn.

:: Cik Viva :: said...

kah..kah..kah..lawak ke derr

Nazayiena Ayiena said...

Samalah ubat stapler.....

Shamsiah Abdul Rahman said...

K.Sham panggil bullet(sekarang ni la)
Tapi dulu kat opis panggil ubat stapler gak.

~adeQ~ said...

kalau sebut dawai kokot kelakar kan...heheheh =p

IndaMarya said...

alat tu stapler.yang dia pnggil ubat tu pulak ialah staples.faham murid2 ? he he.

Orga said...

ahaha...okay-okay...nak sambung buat kerje ni :)

MOKCIK AZWA said...

Apasal la panggil ubat stapler hahaha..kan dah kena hehehe.. Irfa boleh tu masuk raja lawak hehehe..

HeNRieTTa JoSe said...

ekekeke....sian staff tu...maw majuk setahun nie...

Rai Ourkizuna said...

Haha.. Macam macam jenis ubat yg tak relevan kan.. Selain dari ubat stapler..Ubat nyamuk la ubat gegat la.. Macam macam kan..

Rinah said...

Rinah panggil ink stapler.. hahaha

~ yus ~ said...

hihi, stapler demam ya Irfa...ekekek

Lady Windsor said...

akak panggei bullet..tapi kalau mood klasik, akak sebut dawai kokot..lawak kan namanya dawai kokot...ntah mana datang perkataan kokot tu..