Thursday, July 11, 2013

Dah Tahan, Tapi Tumpah Juga

sob sob sob, srettttttttttttt
air hidung dengan air mata sama laju turun
kerana apa?
kerana siapa?

kerana insan tabah ini

rintihan dan rasa hati seorang insan bergelar ibu
setia menunggu disisi seorang anak yang sedang koma 
membuka mata dan kembali memanggilnya 'mummy'

wpun aku tak pasti dimana dan bagaimana  kisah bermula
dah baca dari post terkini 
dan entri2 sebelumnya
tapi tetap blur
cuma boleh agak apa punca
dari komen-komen pembaca lain
tapi
sempena Ramadhan yang mulia ini
moga Allah mendengar doa kita semua
jom sesama doakan semoga anak yang dipanggil Ja itu
kembali sembuh seperti sebelumnya
amin

9 comments:

Asyifa Mustaffa said...

nak terjah...!

Aisy Nasiha said...

Tumpang sedih simpati. Saya td sempat baca beberapa entry blogger ni. Semoga ada kabar baik nanti...tak dpat nak bayangkan perasaan menghadapi sdiri...

Mimi Azirah said...

tumpang sedih jugak,,,nti nak terjah jugak...

Kakzakie said...

Oh... kakak pun tak tahu dik. Moga Allah beri kesabaran tinggi buatnya.
Nak juga kakak tengok apa kisah sebenarnya..

Irfa said...

ASYIFA..
terjah dan sama2 kita doakan
moga bulan yang mulia ni,ada keajaiban utknya

Irfa said...

AISY NASIHA..
mmg sedih baca,rasa besarnya dugaan utk si ibu dan keluarganya
berat bahu memandang,berat lagi yang memikulnya
sama2 kita doa utk sesama Islam

Irfa said...

MIMI..
tak sedar air mata menitik
tersentuh nluri keibuan kita yg mmbacanya

Irfa said...

KAK ZAKIE..
sama2 kita doakan
moga Allah mendengar doa kita

kayyana said...

nak baca tapi takutt.. takut berair mata kang acaner??? ihihih