Tuesday, December 24, 2013

Hujan Yang Turun Bagaikan Mutiara

Assalamualaikum ..

doa bila hujan turun
Masih di bulan tengkujuh (negara kita ada 2 musim je, musim panas ngan musim hujan), jadi tak payah terkejut sangat bila bangun tido hujan pun turun dengan lebatnya macam pagi ni. Hati pun berbisik 'tak yah keje lah hari ni, ambik la cuti kecemasan ke, mc ke'. Tapi otak waras mencelah 'woit, ko jangan nak ngada2. Cuti tinggal 1/2 hari je tau, cepat mandi, pegi keje' huhu, baiklah.

Pung pang pung pang .. 8.05 dah sampai opis, elok je pun (antara staf terawal datang keje, sila ambik award anda di kaunter sebelah toilet).

Kejap lagi nak gi klinik, tak tahu apa kena agaknya .. tiba2 lulut belah kanan rasa sakit. Nak duduk lepas sujud pun siksa, nak kata jatuh ke hapa, rasanya tak de. # macam ni la agaknya rasa orang sakit lulut yang terpaksa solat atas kerusi, huhu. Harap2 tak serius.


9 comments:

  1. Kalau kata shiro itu faktor umur. Tipu, kalau faktor umur kenapa lutut lagi sebelah tak sakit? Hahahaha.

    Aku baru nak cakap jangan mengada nak cuti, cuti tinggal 0.5hari je lagi tu. Tup² kau pun tulis ayat yang sama. hahaha.

    ReplyDelete
  2. makan banyak kaki ayam berkesan katanya..

    aku pun mula2 guling2 pagi ni..hahaha..

    ReplyDelete
  3. irfa, kalo yong sakit lutut atau sakit tumit maknenye berat badan dah meletus...lutut dan tapak kaki dah tak dapat nak tampung..huhuhu...

    ReplyDelete
  4. musim hujan n sejuk2 ni elok berkerja...panaskan tubuh baru sihat cergas.

    ReplyDelete
  5. semoga cepat sembuh lutut tu cik kak.....

    ReplyDelete
  6. Hah? Skt lutut? Adoi! Aku klu bab sakit lutut, mmg seram sbb aku dah tgk keperitan pompuan mcm kite ni klu sakit lutut. Klu umur2 mcm kite ni dah sakit lutut, apatah lagi bila dah menopos nanti. Mmg akan membawa2 beb. Ko minum susu tak? Start minumlah beb? Aku minum sbb aku mak buyung TAPI aku akan terus minum sbb risiko nak dpt osteoporosis tu...menakutkan beb! Sobs...sobs...

    ReplyDelete
  7. dik kalau betui kata rai tu..nak pi cari kaki ayam..lalu ke tidak nak makan belakang kira..janji baik kan

    ReplyDelete
  8. Kena rebut trofi ngan saya... sebab saya pun antara orang yang terawal datang ofis...

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)