Skip to main content

Selamat Pengantin Baru,FK dan DD (Farid Kamil & Diana Danielle)

Morning dan Salam Sejahtera buat korang semua
Hari ni sarapan 'Roti Tampal'
gambar adalah tiada
apa itu roti tampal?
roti canai kosong dan ditampal dengan sebiji telur mata
aku pun baru tahu itu rupanya Roti Tampal
licin..alahai berapa kalori sudah masuk pepagi ni

Emm..nak citer pasal apa ye?
okey..citer Sabtu Ahad yang mendung
bersama hujan renyai-renyai
memang berselimut jelah dari pagi membawak ke petang
basuh kain pun sidai tak kering
ops..cheque dari Nuffnang pun sampai pada hari hujan tu
basah lencun nasib baik tak koyak

nak tengok?

bukan banyak pun tapi lepaslah beli buat topup untuk 2 bulan :)
banyak masa lapang aku hari itu
sempat ubah posisi katil dalam bilik
rasa macam lawa pulak bilik aku lepas ubah katil
walaupun tak secantik bilik hotel

banyak masa lapang tapi takde peluang nak layan tv
anak-anak dah konker tv
siap si abam sorok remote lagi
takut aku tukar channel

tapi 12.30 tengahari,aku guna kuasa veto
nak tengok Melodi
tapi kensel sebab ada Neelofa..huhu
tekan 104,layan Propaganza
dah nak abis pun
tapi lepas tu ulangan majlis akad nikah
Farid Kamil dan Diana Danielle

Gambar dari sini
ayat pertama masa tengok tu
'simplenya majlis diorang ni'

tapi simple yang sangat sweet
tetiba aku tersengih sorang-sorang depan tv
macam aku pulak yang bakal dinikahkan

pendek kata,orang kalau dah lawa
pakai kain batik pun lawa
gigih ambik gambar kat tv

FK masa di akad nikah
besar tanggujawabnya selepas ini

Sah?...Sah,jawab saksi
Maka sahlah mereka sebagai suami-isteri

Diana Danielle,wajah manis seorang isteri

majlis yang simple dan paling penting yang wajib sudah terlaksana

kepada Farid Kamil dan Diana Danielle
Moga rumahtangga kalian diberkati Allah
dan semoga sentiasa berkasih sayang hingga hujung nyawa
amin

Comments

♥cikmOt♥ said…
simple dah suit je kan...saya pun senyum memanjang jek nengok pernikahan depa...yang saya suka, diana bertudung litup...ada orang lain tu, majlis di masjid, tapi mak aihh, pakai selendang rambut terjurai tau...huh
Unknown said…
cantik diana tu pakai tudung.. kalau dia teruskan pakai kan bagus...
Hanis Azla said…
salam irfa..

mmg majlis yg sweet dan simple.. tapi kelainan itu sgt menarik.. sepadan sangat mereka berdua.. Barakallah buat keduanya, insyaAllah..
bangsawan nilai said…
buat grand org mengata, buat simple pun mengata jugak...asal bahagia sudah
QA's ~ mamapapa said…
moga brkekalan hendakNya..owh..ada roti tampal plak?ni nk kena g try ni :P
Kakcik Seroja said…
Along anak kakcik pun sudah mula bertanggungjawab sebagai seorang suami...
Nur farahiza said…
ta penah dapat dari nuffnang , sob sob sob

farid and dd mmg simple sangat ,s eronok tengok
shida said…
rezeki... rezeki
ZieMarziah said…
baju DD tu sebijik baju sy masa bertunang 4 tahun lepas..beza warna kain je.sy pakai hitam putih:)

Popular posts from this blog

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')