Monday, April 9, 2012

DiTutup Terus @ Di Private



senarai belah kanan yang aku letak nama Bloglist I Like tu adalah senarai blog-blog yang aku suka singgah...tapi sudah banyak yang dah tak apdet..hari ni bila aku singgah kembali tapi yang ada cuma message

Blog has been removed

User does not have permission to read this blog

mungkin mereka sudah tidak mampu untuk berkongsi cerita lagi atas banyak sebab.mungkin juga kerana :

-tiada masa

-kisah itu terlalu pahit untuk di kongsi

walau apa pun alasannya,ini mesej aku untuk kamu

'aku penah kenal kamu satu ketika dulu.walaupun hanya melalui tulisan sahaja.aku harap kamu sentiasa gembira walau di mana pun kamu berada'

12 comments:

siti noorhajar binti mohamed saufi said...

salam..hey nice blog..follow mine^_^

http://penhijaupenpink.blogspot.com/

Lady Windsor said...

laa Irfa nape nak tutup..kalau u tutup dah x bleh nak skodeng hero dan kenit ..uhuk!

LIEZA said...

Saya la tu!hehehe..xde msa la kak nk update..

Yunus Badawi said...

Terima kasih masih sudi singgah di blog saya lagi. Biasanya hujung minggu saya tak update sebab saya sibuk dgn kegiatan keluarga dan kemasyarakatan. Tambahan, bilangan pembaca juga kurang semasa weekend.

Irfa said...

HAI HAJAR :)
tg sudi singgah sini

LW..
saya tak tutup blog tapi dah ramai kawan-kawan blog yang dah tak aktif.rindu nak tahu apa citer mereka

Irfa said...

LIEZA..
tahu takpe..sibuk yer?
akak paham

YB..
samalah//hari cuti saya pun x apdet sbb boleh bukak internet kat opis je
hehe

kakcik said...

Pernah juga kakcik terfikir nak privatekan blog kerana lebih mudah untuk mencurah rasa. Tapi, adakalanya kakcik juga perlukan pandangan orang lain...

Rai Ourkizuna said...

aku kalau tak hapdet tu maksudnya takde idea la tu.. Hehehe

cheqna said...

cheqna pun mungkin akan berhenti jugakla suatu hari nanti...
sila rindukan cheqna =)

Irfa said...

KAK CIK..
bila private dah tak ramai yang dapat masuk..

RAI..
aku pun..tp sebab blog ni kisah biasa2 je..so aku apdet jugak w,pun citer tak hapa-hapa ;)

CHEQNA..
nape pulak?jangan la..nanti saya rindu-rinduan

Aidah said...

Akak sejak akhir2 ni pun dah jarang apdet sebab kadang2 kurang sihat. Lagi pun dah tua2 ni makin slowlah pulak nak berfikir, Irfa. Hehehe.

LIEZA said...

Hehehe..sejak2 betkar profesion ni,mls da nk update..