Monday, November 12, 2012

Orang Cuti,Aku Masih Kerja

Halloooooooooooooo
ada sesapa keje hari ni tak?
saya...saya...saya 
(jerit sambil angkat tangan tinggi-tinggi)

ye..disaat ramai yang ambik cuti
ambik cuti isnin,rabu dan jumaat
maka dapat bercutian sebanyak 9 hari
tapi aku NO CUTI-CUTI
belen cuti ada lagi sehari
tak tahu nak ambik bila
sebab lambat lagi nak tunggu hujung tahun

okey..
jomlah buat keje
unit aku tinggal aku sorang je keje
bos besar bos kecik semua takde
hari ni aku jadi bos
ini opis,aku yang punya
hahahahahahaha

14 comments:

Zurina Hj.Zainal said...

saya kerja!.....bos cuti saya kerja...walhal cuti banyak..hehehehe..

Daddy Ziyyad said...

saya kerja aja..
esok pun kerja

:)

Rinah said...

saya kerja hari ini..
opis pun hari ini saya punya juga..
yeah!!! mari marathon movie sampai petang.. tapi before tue kena bereskan keja dulu ;)

NenetPenne (NP) said...

akak kerja... cuti ada 2 hari je lagi..sib baik dah sampai hujung tahun..simpan cuti untuk bulan 12

muslimah rempit said...

Kak So kerja juga minggu ini....
Tak cuti... waaaa
walhal boleh jer cuti...
tapi, kalau kak so cuti, huru-hara la opis Kak So tu, berdering-dering la telefon Kak So tuu dari pagi sampai malam... kalau Kak So tak cuti elok pula jer kerjanya, baik tak payah cuti kalau camtu kan hehehehe


pssstttt: Kak So Bukan pekerja yang baik sebab masih jer buat kerja-kerja merepek hehehehee

pB said...

kak pB kerja
Belen cuti ada 9 hari lagi.
Simpan untuk hujung tahunnn ....

♥cikmOt♥ said...

saya kerja...
esok cuti...
rabu keje...
khamis cuti balik...
dan jumaat keje...
pendek kata tak amik cuti pung...
sok hubby kena OS luar daerah...huwa

SHAHZEE said...

sy keje kak irfa *sambil angkat tgn hehehe*

Hanis Azla said...

akak pun kerja juga dengan cukup aman damai hari ini.. he..he..

shida said...

saya pun kerja... enjoy kerja bila bos2 pakat tadak

Ratu Hatiku said...

Keje..sape kata x keje...hehehe....

bangsawan nilai said...

alahai irfa ni mcm la dia sorang keje, kita org pun tak coti weh...ha ha

Juju said...

Irfa,
Saya pun keje. Jumaat baru nak bercuti.

QasehnyaRania said...

SYMP..hihi
mornink