Friday, November 8, 2013

Uwaaaaaaaaaaaa Sob Sob Sob

keje ni bila nak abis ?
kepala dah pening tengok kertas
mata dah keluar nombor
report bulan lepas lom siap
bos dah 16 kali lalu depan meja aku
sendiri mau ingatlah, huhu

 sejak baik dari denggi tu
aku perasan ada sikit perubahan dalam hidup aku
tak leh berdiri lama, rasa nak pitam
tak leh makan pedas, sakit ulu hati
tak leh stress, cepat sakit kepala


huhu
# sambung nanges dalam hati


14 comments:

  1. Maknanya belum sembuh betul tu dik.. pelan-pelan layan kerja tu jgn sampai stress sangat.

    ReplyDelete
  2. irfa sayang..macam akak kabo irfa ri tu..lps kena denggi mmg ambik masa utk pulihkan sistem badan kiter semula spt ase..akak perasan selepas2 tu akak mudah kena demam..badan cepat ngeligih/ketor, kepale tin tong...irfa jgn lupa ambik vitamin, supplement utk pulihkan sistem imunisasi semula yer..takpe pelan2 ek..

    ReplyDelete
  3. Bdan x brapa nak ok lg...biasa la bru lpas msuk bnyk air mmg gitu...jgn stres2...x baik tuk kesihatan...hihi...

    ReplyDelete
  4. alaaaa betul tu.xsembuh elok lg tu.slow slow ye.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Irfa,
    Pelan2 kayuh.
    Insya'Allah.. tu sebab org tua selalu kata..
    "Sakit ni dtg macam kilat tapi pergi mcm semut".

    ReplyDelete
  6. aku pernah baca komen dr faiz (daddy ziyyad).. katanya lepas baik dari demam denggi mmg ambik masa nak betul2 sembuh..

    ReplyDelete
  7. Ko kena denggi beb? Ptt senyap je selama ni.

    ReplyDelete
  8. Lau letak muka hajar nangis camtu, mesti lagi semangat nak buat keje..relaks laa baru dua mggu tak keje..hhehe

    ReplyDelete
  9. Siannya... buat jelah pelan-pelan... saya takleh nak dtg tolong! uwaaaaaaaaaaaa....

    ReplyDelete
  10. Alaahh...cianya nye..wlupun nanges tersedu2...tetap cumilll

    ReplyDelete
  11. mknanya belum sihat betui2 tu.kena go slow and steady.

    ReplyDelete
  12. Pelan pelan .... jangan push sangat... nanti pengsan pulak...

    ReplyDelete
  13. belum kebah betul tu. dan lagi pun mungkin kesan ubat belum hilang. man man ya irfa.

    ReplyDelete

komen jangan tak komen
lagi panjang komen..lagiiiiiiiiiiiiiiii saya suka
tq ;)