Friday, November 8, 2013

Uwaaaaaaaaaaaa Sob Sob Sob

keje ni bila nak abis ?
kepala dah pening tengok kertas
mata dah keluar nombor
report bulan lepas lom siap
bos dah 16 kali lalu depan meja aku
sendiri mau ingatlah, huhu

 sejak baik dari denggi tu
aku perasan ada sikit perubahan dalam hidup aku
tak leh berdiri lama, rasa nak pitam
tak leh makan pedas, sakit ulu hati
tak leh stress, cepat sakit kepala


huhu
# sambung nanges dalam hati


14 comments:

Kakzakie said...

Maknanya belum sembuh betul tu dik.. pelan-pelan layan kerja tu jgn sampai stress sangat.

Arisha Hoon said...

irfa sayang..macam akak kabo irfa ri tu..lps kena denggi mmg ambik masa utk pulihkan sistem badan kiter semula spt ase..akak perasan selepas2 tu akak mudah kena demam..badan cepat ngeligih/ketor, kepale tin tong...irfa jgn lupa ambik vitamin, supplement utk pulihkan sistem imunisasi semula yer..takpe pelan2 ek..

asyifa mustaffa said...

Bdan x brapa nak ok lg...biasa la bru lpas msuk bnyk air mmg gitu...jgn stres2...x baik tuk kesihatan...hihi...

Cik Puan Rara said...

alaaaa betul tu.xsembuh elok lg tu.slow slow ye.

sitiezahim said...

MC MC huhuhu

Shamsiah Abdul Rahman said...

Assalamualaikum Irfa,
Pelan2 kayuh.
Insya'Allah.. tu sebab org tua selalu kata..
"Sakit ni dtg macam kilat tapi pergi mcm semut".

Rai Ourkizuna said...

aku pernah baca komen dr faiz (daddy ziyyad).. katanya lepas baik dari demam denggi mmg ambik masa nak betul2 sembuh..

faraherda.razalan said...

Ko kena denggi beb? Ptt senyap je selama ni.

:: Cik Viva :: said...

Lau letak muka hajar nangis camtu, mesti lagi semangat nak buat keje..relaks laa baru dua mggu tak keje..hhehe

Sweetie said...

Siannya... buat jelah pelan-pelan... saya takleh nak dtg tolong! uwaaaaaaaaaaaa....

Jari Manis said...

Alaahh...cianya nye..wlupun nanges tersedu2...tetap cumilll

IndaMarya said...

mknanya belum sihat betui2 tu.kena go slow and steady.

izawani said...

Pelan pelan .... jangan push sangat... nanti pengsan pulak...

t.a.t.a said...

belum kebah betul tu. dan lagi pun mungkin kesan ubat belum hilang. man man ya irfa.