Wednesday, September 26, 2012

Gaji dan Mengaji di Oversea

cer tengok gambar bawah ni?sian pakcik tu kan?kadang-kadang aku fikir 'susahnya jadi lelaki.kena fikir pasal kerja,pasal nak bagi anak bini makan lagi.nak bayar itu nak bayar ini.semuanya nak pakai duit'.tapi aku kata ni dalam konsep LELAKI,kalau JANTAN memang senang kot.tak payah fikir apa-apa.hahaha

Itu yang gaji rm1500,yang gaji lebih dari itu pun masih tak cukup jugak.acaner?

tapi bila tengok keratan akhbar ni..emmm


Dapat kaya,tak payahlah keje kan?hehe


motif ?
baru dapat tahu ada kawan nak ambik cuti panjang sebab nak ikut suami belajar kat oversea.aku yang dengar pun teruja..tuan punya badan tengah pening itu aku tak ambik tahu.hehe..sebab aku membayangkan kalau aku di tempat dia (harap-harap jangan indah khabar dari rupa dah la.kita doa yang elok-elok je untuk kawan aku tu).

jom berangan duk oversea ;)

10 comments:

cheqna said...

dunia skang semuanya duit...

Rai Ourkizuna said...

aku pun nak verangan jugak T_T

Zareda Norman said...

hujan ke pagi tadi? Alahai...

pB said...

kak pB pun kadae kadae jeles dengan isteri isteri yang dok di overC

-Sara- said...

berangan saja mmpu..hehekk

Lady Windsor said...

Irfa
yayy..jom berangan dok oversea..saya tak kesah kalau ada orang kata saya perasan, ID saya pun ala-ala dok UK sudehh...hehehe


Im on the way...wish me luck..InsyaAllah..

anaa said...

skang ni pompuan ramai yang gaji beso2...

JunAina said...

Dok obersea sebelum pergi memang teruja bila dah lama2 agaknya terus serik...ehehee...

Banyak cabaran dok obersea nih.

HeNRieTTa JoSe said...

klu xkeja,dok umah urus rumah, ank, suami...tpi duet blanja ckup....bestnyeeeee....

~ yus ~ said...

kak yus dulu berhenti kerja pun sebab nak ikut suami belajar di ober the sea, dah balik sini semula, cari kerja tak dapat (sebenarnya tak usaha sangat pun sebab mengenangkan anak2 dah 3 masa tu...)

Seronok kalau kita pandai jaga kemana duit kita...