gambar dari sini
APAPUN KERJA KITA,MESTI ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN.KERJA 'SI A'..ADA KAITAN DENGAN 'SI B' DAN KERJA 'SI B' JUGA SEDIKIT SEBANYAK ADA KAITAN DENGAN 'SI C'.MASALAH AKAN TIMBUL BILA 'SI C' TAK BUAT KERJANYA DENGAN BETUL.SECARA OTOMATIK KERJA 'SI A' DAN 'SI B' JUGA TERGENDALA.
ALANGKAH AMAN DUNIA JIKA KITA BUAT KEJE MASING-MASING.huhu
bila tulis dengan 'HURUF BESAR' itu tandanya mood tak stabil
cao
Comments
harap-harap orang yang tersangkut tu perbaikilah kesilapannya dengan kadar segera supaya tidak mengganggu yang lain-lain...
bila.mood x stabil...rasa mcm malas jer nk buat2 kannn
TAPI SEKARANG BENDA TU JADI WAJIB PULAK.
KEMUDIAN,ORANG LAIN DALAM OFFICE NI BILA TENGOK KITA BUAT KERJA CEPAT DAN MUNGKIN BAGUS AGAKNYA..MEREKA NAK KITA PULAK BUAT KERJA DORANG DENGAN ALASAN
TAK TAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NAK BUAT.
SAMPAI BILAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TAK TAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NAK BUAT
KENA BELAJARLAH BARU TAHU
SAYA PUN START FROM ZERO.
TOLONGLAH SAYA
SAYA SEPERTI TERSEPIT,TELAN MATI MAK TAK TELAN MATI BAPAK
SIAPALAH KITA NI,RECEPTIONIST JE....ORANG PALING BAWAH DALAM SYARIKAT NI.
TAPI BOS SUKA PULAK CARI KITA BILA NAK SIAPKAN KERJA DORANG...
YANG SECRETARY SERONOKLAH...YANG TEKNIKAL PUN SERONOKLAH
KONON TAK TAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...serah kat kita SELESAI SEGALANYA.