Skip to main content

This Web Page Is Not Available n HappyBday ke39 to EnAbe

Assalamualaikum, Salam Sejahtera untuk semua
# hari ke5, Malaysia masih berdoa semoga MH370 'pulang' dengan selamat

takde apa nak citer pasal MH370
bagi la orang lain ulas, aku ' no komen'

ni nak tanya satu benda

kan ada orang komen kat kotak komen kita
selalunya aku klik je pada icon pengomen tu untuk 'kunjung balas'
orang berbudi, kita berbahasa gitu

selalunya okey je, bila klik
terus jumpa blog si pengomen tu
tapi sejak dua menjak ni
ada yang aku klik, kuar kotak macam ni
emm, camner nak buat ye?
  


ada jugak yang tinggal komen copy paste
nape aku kata copy paste?
sebab komen dia kat blog aku, sama macam dia komen kat blog lain
komen mengajak kita ke blog dia, huhu
disebabkan dia masih budak bawak umur, layan jelah

---------------------
cerita lain


dengan kes MH370 ni semua orang macam takde mood je
otak duk fikir mana MH370 pegi
sampai aku lupa hari ni besday en Abe
# sori ye lupa wish malam tadi
wpun kita sesama lepak layan tv sampai jam 3 pagi, huhu


ini kek kegemaran dia
# nanti kita beli satu slice cukuplah, cam mahal je nak beli sebijik, hahaha

to En Abe
Happy Bday ke 39
selamat menikmati hujung angka 30an ye

Semoga sihat selalu
Diberkati Allah dalam semua urusan
dan tercapai segala cita

we love u so much

daaa

Comments

Kakzakie Purvit said…
Masalah melanda blog kawan itulah..
Budak tu kakak rasa pun ada berkunjung blog kakak.
Betul masih anak-anak... layan ajelah.
t.a.t.a said…
Oh saya rasa saya tahu kak komen macam tu. Bagi saya komen tu amat la annoying nya. Tapi kebanyakan owner blog saya tengok memasing masih lagi menjada sopan santun. Hahaha. Jangan dia datang blog saya dan paste macam tu sudah la.


Kah kah kah.
Aisy Nasiha said…
Haha.. ni mesti kes budak f2 tu kan? rasanya ada Diana dah sound dia sebelum ni supaya jangan asyik bagi komen copy paste je. Macam2 la...

Kot blogger ni ada masalah setting dia kot? tak pernah pula,
Siti Munirah said…
Blogger ada masalah setting rasanya kak. Cuba akak tengok bloglist akak. Kan sepatutnya ada title utk bloglist tu. Tapi sekarnag takde tajuk utk bloglist. Dan 1-2 hari rasanya macam ni.
Unknown said…
happy birthday encik abe mu.. ramai birthday hari ni rupanya..

tu komen auto kot..wakaka.. budak tak cukup umur maapkan je la...
ida napi said…
Salam...
Sajer nak nyinggah...happy b'day to your EN. Abe too..dan kek tu mmg sedap...
ida napi said…
Salam...

Sambil menyinggah and Slmt Hari Lahir to your En. Abe..

p/s: tak reti nak komen panjang2...harap tak marah yer... :)

paridah said…
salam pagi irfa..hpbday utk abemu moga sht slalu murah rezki n brbahgia bersama irfa n anak2...doakan pesawat mas yg hilang segera pulang dgn slmt bersama semua isinya...kak nk copy link address ni utk kwn kak penulis novel tu...katanya puas digoogle xjumpa log irfa.
Jari Manis said…
ahaahaah...betul tu...budak bwh umur tu opsss...dia menyinggah semua blog termasuk blog JM pastu tulis statement yg sama tuk blog2 lain..byk kali lak tu tulis benda yg sama..lama2 bosan jadinya huhuhu...dia nyinggah bukan nya baca pun..just nk minta ramai org masuk blog beliau sekali masuk tak ada apa yg menarik d kongsi huhhu

Hepy besday tuk EnAbe kesayangan Irfa tu :-) ehh..tak per kan..tak marah kan heee
IdaShazana said…
happy birthday pada dia. kek nampak sungguh yummy
Cho Zila said…
copy paste kita pun tak suka dibuat begitu...
akakpun hanya panjangkan doa moga kehilangan pesawat itu akan segera selesai.. smoga tiada lagi spekulasi liar...
semoga Allah juga memberikan kekuatan kepada petugas mencari dan menyelamat untuk mereka menyelesaikan misteri ini...
HeNRieTTa JoSe said…
yummy....rietta dulu pown suka yang itu...skank dah beralih ke absolute coklat...
Unknown said…
Sanah helwa Encik Suami kepada Puan Irfa..
Semoga sentiasa di bawah lindungan serta rahmatNya.
Sama pulak dgn beday anak K.Sham..

Anyway.. pasal budak bawak umur tu.. samalah ngan akak.
Siap suruh kita folo dia.. sbb dia bawah umur.. K.Sham pujuk kata "dia kurang berakal lagi".
Dah folo ke belum?
Unknown said…
TATA,
Ngan K.Sham dia siap pesan.. ni dah kali kedua saya singgah.
Okey la.. K.Sham dah folo.
Harap dia senyap la lps ni.
Tetamu Istimewa said…
Tak pasti pula kenapa, mungkin link dia ada masalah kot.

Selamat hari lahir kepada en Abe.
Acik Erna said…
Happy birthday ucapan buat en.abe wani..satu potong pun syukur Alhamdulillah..kalau isteri dia yang buat kan lagi sedap
Zareda Norman said…
Happy birthday to che abe irfa.. lupa tak pe tapi jangan tak terinagt.. hehe
Unknown said…
heemm........ macam-macam orang kita boleh jumpa kat dalam blog ni... macam-macam peel, saya kalau rajin or menarik saya layan... kalau agak2 blog dia takder apa2 yg menarik saya setakat tengok jer la
:: CIKVIVA :: said…
Bila orang komen mesti nak kunjung balas tapi page not available...pelik gak..

Popular posts from this blog

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')