Thursday, January 12, 2012

Saigon,Vietnam..Melambai-lambai Daku

Passport?
Ready

Tiket?
Free

Airport Tax?
Orang tolong bayarkan dengan bersyarat*syarat itu aku okey je*

Cuma sediakan duit poket je..USD100 cukupla kot.aku bukan nak sopink pun.kata nak jalan-jalan je kan*kuatkan imanku.moga jangan tergoda*

wow..apa lagi tunggu.pegi pagi balik malam.
tido tak lena la malam ni..hehe

nak pakai baju apa yer?nak bawak beg apa yer?

14 comments:

cheqna said...

wah..selamat berjalan2 ye =)

NenetPenne (NP) said...

USD100 je? sorry tak cukup yer... nanti kat sana RUGI tak beli...nak pegi lagi tak tahu bila kan?? baik bawak byk sikit duit tu.... he he he....

NenetPenne (NP) said...

Jangan lupa singgah Ben Tharn (lupa ejaan betul)...pusing bijik mata nanti... mcm 2 baju branded ada... cap vietnam laaa....

Irfa said...

CHEQNA..
harap2 semua berjalan lancar spt yg di rancangkan

NET..
kalau nak kira mmg tak cukup.tapi tu je yg ada*dah kata nak gi jalan-jalan je kan.huhu* ker u nak kasi ai loan ker?bagus gak tu.hehe

Zurina Hj.Zainal said...

wow! bestnya g jenjalan....tiket free lagi....happy holiday!...;)

Irfa said...

NET..
oh tempat tu harus pegi.itu mmg tempat wajib kena pegi kata tour guide saya :)

gerhana luka said...

wow bestnya dapat gi jalan2, boleh la borong kain banyak2 kat sana murah2 je orang kata

Irfa said...

ZURINA..
dari 'burn'baik la pakai..hehe

Irfa said...

SURI HIDUP MAMA..
itulah yg org duk citer so far tak penah pegi tak dapat la bayangkan camner lagi

pB said...

lengkali , Irfa arrange lar

kita gie sama sama

kakcik said...

Jadi pergi ya? Selamat pergi dan selamat kembali. :)

Irfa said...

KAKPB..
buleh buleh..bagi sy tengok jalan dulu baru buleh kita gi sekali :)

KAK CIK..
tak rancang pun kakcik..tetiba je jadi.selalu yg rancang tak menjadi pun..

lieynanilaz said...

irfa....tiket free lagi...nak kirim beli kain boleh??...kihkih.

Aidah said...

Jadik jugak pegi ya. Selamat pergi dan balik ya, Irfa. Rezeki jgn ditolak, dah org sponsor tiket kaaan.