Skip to main content

Pagi Ini............

PAGI NI..
jam 6.30 pagi pengasuh ke2 Hajar sms cuti kecemasan sedara meninggal..aku pening kepala mana nak hantar dia.terus bincang ngan cik abe,aku gi keje pagi dan ambik cuti setengah hari(sib baik juga cik abe keje shift petang hari ni).

PAGI NI..
hujan..semua orang lambat..onthe way ke opis jalan jem..ada air sudah melimpah naik ke jalan raya.apa2pun tepat 8.30 aku sampai opis.just on time

PAGI NI..
masuk opis pc buat hal..gelap gelita.puas godek dah boleh bukak tapi line internet takleh masuk..emel xleh bukak..kepala aku pening

PAGI NI..
kerana banyak hal yang berlaku tiba2 kepala aku pening.bukan pening biasa tapi tahap pandang depan semua benda berpusing.dada berdegup kencang.tak boleh jadi ni.terus ke klinik..doktor kata aku stress w,pun tekanan darah aku okey dan normal.tapi doktor bagi aku cuti sakit untuk rehat hari.

moral of de story:

-lelaki yang dapat mengawal marahnya adalah LELAKI PALING COOL

dan

-aku MC..

selamat bercuti korang.babai

Comments

pB said…
Selamat cuti sehari
Irfa said…
KakPb..
sehari + (4 hari)sabtu,ahad,isnin dan selasa.hehe
Lady Windsor said…
cuti?? best oo!! selamat bercuti juga..
Ok. Aku dpt detect laki aku mmg dpt kawal mrhnya tp die kuat membebel. Cool tak? Hahahaha...

Selamat bercuti beb. Moga2 kepala ko cpt beknya...

=D
*SiRibenMerah said…
get well soon...
happy holiday
Aidah said…
Rehatlah Irfa. Akak pun selalu kena mcm tu tapi bila check bp normal. Mmg betullah tu, stress. Dan ubatnya rehat je lah. Yeeeeeayy!
Kakcik Seroja said…
Selamat bercuti Irfa dan selamat berhujung minggu juga. :)
rumah kuning said…
kita pun cutiiii. yeayyyyy....
Unknown said…
amboiii kemain kou irfa,baby sitter el,kou pening lalu mc,wa caya laaaa beb.....
Zareda Norman said…
Happy holiday.. Hilangkan segala yg penin penin ok
Balqis Nazid said…
he..he.. keadaan keliling pun boleh buat kita peningkan....
CikPuan Adda said…
Oklah tu dpt mc at least boleh rest lama sikit. moga akak tak pening2 lagi. kalau pening gunalah minyak cap kapak. :)
Irfa said…
TQ untuk semua yang komen..
dah baik pun..rasanya ada simptom darah rendah tu pasal cepat pening

Popular posts from this blog

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')