Skip to main content

Hepi Besday To Adik,Kini 2 Tahun Sudah



gambar ini dirakamkan oleh hp umie pada 09 Jan 2010 bertempat atas katil hospital Tunku Jaafar,Seremban..hari ini sikecil berpipi merah yang lahir secara normal dengan berat 3.3 kg itu sudah pun genap 2 tahun usianya.sekejap sungguh masa berlalu..cabaran semasa mengandungkan adik(umie kena diabetes semasa mengandung sampai kena masuk wad untuk jumpa pakar pemakanan..huhu,sedih saat itu) kini berbayar kerana adik selamat dilahirkan dan sihat walafiat.(adik dilahirkan jam 8.00 malam)

doa umie..moga adik jadi anak solehah dan berjaya dalam hidup dunia akhirat.amin


pssssssssst...hari ni genap 2 tahun.target BF sampai 2 tahun je.ingat nak 'putuskan Bf' tapi masih terfikirkan dengan cara apa.adakah dengan minyak cap kapak,bawang putih atau pun sirap ros merah?hehe (tak paham kalu..diam2 je la)

Comments

qaseh tia said…
wahhh sama date ngan anak kita.. :) happy birday 2 anak u ok..!! semoga panjang umur dan dimurahkan rezki.. amin..
Irfa said…
Tia..
oh yer ?boleh la potong kek sesama hehe..anyway.hepi bday utk anak awak jugak
misya said…
selamat hari lahir adik,jgn noty2 yer
Yellow said…
mm tak tahu la irfa, mmm anak aku semua berenti sendiri dekat dekat @ tahun... hehehe abih la ko lepas ni, kompom badan naik sebab dah tak BF.. hehehe
Irfa said…
Misya..
'shaye gud girl la acik':)

Yellow..
si hero dulu pakai bawang putih je.
ala aku ni bf pun badan naik gak camner tu?huhu
happy bday adik....sebaya dgn anak saya...harris...semoga menjadi anak yg soleh....amin....
Aidah said…
Happy birthday adik. teruskan kecomelan tu ya. Akak paling suke cium bau kepala baby, harummm sangat.
-- said…
kalau try lumur kopi pahit ok tak?

happy 2nd bday adikkk!
Zue AnnaLeeya said…
hepi utk adik...
jd anak yg baik tau...
jgn nakal2....

akak dlu letak sirap tuh byk2, pastuh ckp darah byk... ummi sakitla klu adik neneng.... Alhamdulillah, pastuh anak akak takmo dah... hehehe....
yani-pali said…
akk sama harijadi ngan yani la...9 Jan kan????
Irfa said…
ZURINA..
thks :)

KAK AIDAH..
saya suka bau mulut baby..wangii je

FIDA..
kopi pahit?nanti aku masuk dalam list petua yer

ZUE..
samalah dgn anak no2 dulu letak sirap tapi dai ambik kain sapu..
pastu selamba isap balik.huhu
terlebih cerdik..bagi bawang putih lama2 berenti itupun 2 tahun 2 bulan baru stop

YANI..
yer ke?hepi bday utk yani jugak la
Unknown said…
happy birthday budak kenit..

rupanya kenit sebaya dengan damia anak aku yg no 2..hehe..

aku cuba macam2 kurang berjaya.. lastnya mak mertua aku ambikkan air..sapu dgn bagi aqil minum..
Irfa said…
RAI..
pertama-tama aku pelik nama komen ko masuk spam?tak paham aku

sebaya tahun ke sebaya bulan atau sama besday?

air apa mil ko buat?

Popular posts from this blog

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')