Skip to main content

Astro View Bulan Mac:Ziela Jalil,Erra Fazira,Kak Engku dan Cik Ta

# takde idea nak merepek
lompat-lompat dari blog ke blog
sendiri punya blog tak tahu nak apdet apa
mulut sambil mengunyah ubi ketuk cicah sambal kicap
perghhhhhh pedas gila sambal kicap ni
harap tiada kejadian cherry berry 

okey sesambil itu juga
membelek folder gambar di henpon
cari gambar yang sesuai dibuat cerita
eleh..korang pun penah buat kan?

jumpa gambar dibawah

Astro View Bulan Mac

Ziela Jalil,Raja Azura(Kak Engku),
Erra Fazira dan Rozita Che Wan (Cik Ta)
ini adalah Majalah (er..majalah ke?)
ker nak panggil buku intisari rancangan?
hehe
dah sampai kat peti surat rumah minggu lepas
suka pulak aku dengan cover tu
walaupun jarang tengok rancangan Primadona
sebabnya..pengacara ramai sangat..semua berebut nak bercakap.huhu

dalam mereka berempat aku suka tengok KakEngku
sebab kak Engku ni aku tak pernah tengok dia bermuka masam
selalunya gelak je memanjang
dalam siaran SinarFm dia suka kenakan SY-Saleh Yaakob
ada orang yang luarannya nampak happy
dalaman?
hanya dia yang tahu
harap kak Engku 'happy sokmo'
sekian

Comments

:: CIKVIVA :: said…
cik ta & erra kontrol lawa je..semua berebot nak bercakap..
Rumah Kuning said…
pernah tertengok dlm beberapa minit. suka kak engku je. hehe
ZieMarziah said…
betul.pakat berebut nak cakap & pemenangnya adalah kak engku hehehe
Tapi K.E tu nmpk dominan sket dlm PRIMADONA ni kan? Aku tgk, Ziela Jalil agak low profile...

=)
Kakcik Seroja said…
Lama kakcik tak 'jumpa' Astro View ni... :)
Dr K said…
rugi saya tak apply masa 'buku intisari rancangan Astro' ni dlm promotion...sebab ayah saya apply..sekarang tiap2 bulan dpt free...hahaha
Unknown said…
tak pernah tgk lak rancangan tuh...
Nora Karim said…
ramai sangat... tak sesuai la... patutnya bagi turn ikut segmen barangkali... macam cerita Hello Counselor di 392... 4 orang juga pengacaranya.. tapi nampak tersusun je...
Yunus Badawi said…
Erra suka pakai pakaian tunjuk kaki. Mentang2lah kaki dia panjang ..... huhu
||aLeaSaRa|| said…
slm thari wanita 2013 ^^

sis irfa..sbg wanita..jom support give away seorg wanita (ayt tak boleh blah ni he3)

akk br 'tag' irfa tau.bro remy yg femes tu ajk join.lama kot x join give away smpi td blur nk buat entri camner...

buat tau buat tau blh tmbh ramai kawan2 ngehh ^^

http://born2touchurheart.blogspot.com/2013/03/fd-creatives-giveaway-by-miminadam.html
QasehnyaRania said…
tak pernah tgk :)


jom join segmen, nak? ada hadiah menanti

http://pelengkaprusukiri.blogspot.com/2013/03/segmen-lucky-march.html
Jujubabes said…
pernah tengok ...sekali due je tengok ..sebab macam serabut je, masing nak bercakap ..ke laa best, pandai die kawal keadaan :) ...org byk pengalaman mengacara, cam tu laa kan ...
Tie HT said…
tinggi jugak ziela jalil..ke tumit dia lebih inci :)
Mulan said…
kalo tido rumah adik, kami semua wajib tengok sbb dia tengok.. tak leh miss... rasanya kak engku je yg mantap..
Lady Windsor said…
akak tak subscribe magazine ni.jadi tak dapatla nak tengok cik ta..cuma baca portal murai.com jer...ada citer cik ta nak hemtam sapa kaitkan dia dengan lelaki lain..

Popular posts from this blog

Cara Mudah Kilatkan Perhiasan Perak (Silver) Yang Kusam

eh! tajuk macam skema sangat kan? SALAM JUMAAT untuk semua okey, ni pun citer minggu lepas korang nampak tak? betapa malasnya aku nak apdet blog sejak lepas raya banyak citer nak kongsi, tapi malas nak mengarang, huhu minggu pertama masuk keje lepas raya tu ada jualan murah macam2 barang ada sapa kenal aku mesti tahu yang aku takkan beli benda mahal lagi murah, lagi bagus tak cantik pun jadi cantik disebabkan harganya murah hahaha semua pakat berebut beli antara barang yang menarik hati aku ialah silver bracelet ni tapi barang lama, dah kusam dan tak berkilat kengkawan yang beli kata 'ko beli je, murah sangat nih. nanti beli cecair pencuci silver, kilatlah ni' so aku beli lah 5 set nape tamak sangat ni? sebenarnya aku ada agenda tersembunyi tungguuuuu yang ni antara yang masih berkilat sikit ada 1 set tu takde sapa nak ambik ko tolak kat aku, aku tolak kat ko last2 aku je lah yang ambik   aku ambik sebab nak

Letak Ubat Ulser DiBibir Batal Puasa Tak?

bulan posa ni kan,aku kurang minum air..yelah,dapat minum lepas berbuka je,mana boleh minum waktu siang hari.itupun paksa diri abiskan minum atleast 1 liter sebelum tido.sahur minum lagi.betul ke tidak cara ni aku pun tak pasti..dahlah aku ni selalu kena ulser kat bibir.tu hari yang naik 3 biji dalam mulut tu seminggu lebih jugak baru baik.siksa wooo.. ni pun ada tanda2 nak kena lagi.dia punya penyebab senang je..tengah2 sedap makan,tetiba tergigit bibir..permulaan kat situ la.esoknya dah tumbuh.huhu.bukan aku tak hati-hati tapi kalau nak kena tu tetap jugak kena. so ni aku google masa kena ulser kat bibir tu.lupa nak publish.nak delete sayang la pulak.boleh jadi rujukan masa akan datang. entahlah..aku tak makan @ minum masa tu cuma letak ubat tu je..kalau batal jugak aku ganti la nanti.what 2 do. sumber dari sini Soalan: Batal atau tidak puasa - sapu ubat pada bibir kerana ulcer Assalamualaikum Saya sakit ulcer di tepi bibir dan saya telah letak ubat ditepi bibir saya. Adakah terbatal

Didik Anak Mengikut Umur

artikel ni dapat dari FB apdet lelaju sebab ada orang dah tanya nape x apdet blog, huhu aku sebenarnya kering idea sekarang ni aku punya baru tahap pertama dan tahap ke2 (^_^')